Mάθηση βασισμένη στο ψηφιακό παιχνίδι

Περιγραφή
Στο βιβλίο αυτό ο Marc Prensky εξηγεί γιατί οι σημερινοί εκπαιδευόμενοι έχουν αλλάξει και, επομένως, αναζητούν μια διαφορετική προσέγγιση στη γνώση, γιατί και πώς η διασκέδαση θα αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι της μάθησης και κατάρτισης και πώς η μάθηση που βασίζεται στο ψηφιακό παιχνίδι θα ενσωματώσει μια εντυπωσιακή ποικιλία αντικειμένων και προτιμήσεων των εκπαιδευομένων. Παρότι ο συγγραφέας απευθύνεται κυρίως σε άτομα που ασχολούνται με την επαγγελματική, τεχνική ή στρατιωτική εκπαίδευση, το φαινόμενο της μάθησης που βασίζεται στη χρήση ψηφιακού παιχνιδιού τελικά θα επηρεάσει ένα πολύ ευρύτερο κοινό στους τομείς της εκπαίδευσης και της ψυχαγωγίας. Το καινοτόμο αυτό βιβλίο προσφέρει πλήθος παραδείγματα και πληροφορίες που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τόσο των εκπαιδευτών όσο και των εργοδοτών. Ένα βιβλίο που αφορά όλους όσοι δραστηριοποιούνται στον χώρο της εκπαίδευσης και των επιχειρήσεων. Ο Marc Prensky είναι διεθνώς αναγνωρισμένος συγγραφέας, σύμβουλος και σχεδιαστής στους ευαίσθητους τομείς της εκπαίδευσης και της μάθησης. Είναι ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Games2train, της εταιρίας που έπαιξε πρωτοποριακό ρόλο στον τομέα της Μάθησης που βασίζεται στο Ψηφιακό παιχνίδι. Το περιοδικό «Training» τον συγκαταλέγει ανέμεσα στους 10 κορυφαίους οραματιστές της εποχής μας. Εργασίες του έχουν δημοσιευθεί στα αντίστοιχα επιστημονικά περιοδικά του χώρου και έχει επίσεις γράψει το βιβλίο «Don’t Bother Me Mom – I’m Learning!».

Συγγραφέας : Prensky Marc
Μεταφραστής : Παπασταύρου Νίκη, Παπασταύρου Κέλλυ
Επιμελητής : Μεϊμάρης Μιχάλης Γ.
Υπεύθυνος Σειράς : Μεϊμάρης Μιχάλης Γ.
Εκδότης : Μεταίχμιο
Έτος έκδοσης : 2009
ISBN : 960-455-534-0
Σελίδες : 584
Σχήμα : 24χ17
Κατηγορίες : Εκπαίδευση, Εκπαίδευση. Παιδαγωγική
Σειρές : Επικοινωνία και Τεχνολογία

Τιμή σε ιστοσελίδες: 28.12 €

Όλες οι πληροφορίες σε αυτή τη σελίδα προέρχονται από το χώρο αποκλειστικά για πληροφορίες www.public.gr και dioptra.gr ιστοσελίδα μας με αυτό το βιβλίο.