Batman: Η αρχή

Περιγραφή
To 1986, o Frank Miller και ο David Mazzucchelli συνεργάστηκαν για να αφηγηθούν μια πρωτοποριακή εκδοχή της προέλευσης του Batman – ποιος είναι και πώς έγινε αυτό που είναι. Το “Batman: Year One” γράφτηκε λίγο καιρό μετά το “Dark Knight Returns” (“Ο Σκοτεινός Ιππότης Επιστρέφει”), τη δυστοπική εξιστόρηση των ύστατων ημερών του Batman, και χάρισε μια νέα διάσταση στην προσωπικότητα του θρυλικού ήρωα.
Η έκδοση αυτή περιλαμβάνει την εισαγωγή του Frank Miller, καθώς και εικαστικό υλικό και προσχέδια που ρίχνουν φως στη δημιουργία ενός από τα σύγχρονα αριστουργήματα της ένατης τέχνης.
“Αν υπάρχει ένα βιβλίο που αξίζει να αναφέρεται στην ίδια φράση με το Watchmen και το Dark Knight Returns, είναι το Batman: Year One.”
(“Miami Herald”)
“Μια ιστορία που κανείς φίλος του Batman δεν πρέπει να χάσει.”
(School Library Journal)
“Το σκίτσο του Mazzucchelli αποτελεί ίσως την καλύτερη εικονογράφηση ιστορίας του Batman. Όσο για τον Miller, η ικανότητά του να δημιουργεί σκηνές δράσης είναι ανυπέρβλητη… Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον και συναρπαστικό έργο.”
(La Times Book Review)
“Ένα βιβλίο που συνδυάζει έναν οικείο αστικό μύθο με μια εξαιρετικά μοντέρνα αφήγηση και ευαισθησία.”
(Denny O’Neil)Ο Frank Miller γεννήθηκε στις 27 Ιανουαρίου του 1957 στο Olney του Maryland και μεγάλωσε στο Montpelier του Vermont. Ήταν το πέμπτο από εφτά παιδιά. Είναι Αμερικανός σεναριογράφος κόμιξ και ταινιών, σκιτσογράφος, μελανωτής, σκηνοθέτης ταινιών και ηθοποιός. Είναι γνωστός για το σκοτεινό και νουάρ στυλ που χαρακτηρίζει τις ιστορίες κόμιξ του. Οι πρώτες του δουλειές αφορούσαν τη σειρά κόμιξ “The Twilight Zone”, η οποία ήταν βασισμένη στην επιτυχημένη ομότιτλη τηλεοπτική σειρά. Η σειρά κόμιξ εκδιδόταν από την εταιρεία Gold Key Comics. Ο Frank Miller σκίτσαρε τα τεύχη 84 και 85 (Ιούνιος και Ιούλιος του 1978 αντίστοιχα). Αργότερα σκίτσαρε για τους δύο αμερικανικούς κολοσσούς κόμιξ, DC Comics και Marvel Comics. Στη Marvel Comics δούλεψε πάνω σε διάφορους τίτλους. Μεταξύ άλλων σκίτσαρε τα τεύχη 27 και 28 (Φεβρουάριος και Μάρτιος 1979 αντίστοιχα) της σειράς “Peter Parker, the Spectacular Spider-Man”. Στα τεύχη αυτά έκανε μια σύντομη εμφάνιση και ο χαρακτήρας Daredevil. Εκείνη την περίοδο ο Daredevil ήταν ένας δευτερεύων χαρακτήρας και η αντίστοιχη ομότιτλη σειρά κόμιξ βρισκόταν χαμηλά στις πωλήσεις. Παρόλα αυτά, ο Frank Miller εντόπισε στο συγκεκριμένο χαρακτήρα κάποια στοιχεία που του άρεσαν ιδιαίτερα. Έτσι ζήτησε από τον τότε εκδότη Jim Shooter να δουλέψει στον εν λόγω τίτλο. Ο Jim Shooter συμφώνησε κι έτσι ο Frank Miller έγινε ο νέος σκιτσογράφος της σειράς. Ο Frank Miller ξεκίνησε με το τεύχος 158 της σειράς “Daredevil” (Μάιος 1979). Παρόλο που συνέχισε να ακολουθεί τα καθιερωμένα πρότυπα στα κόμιξ, εμπότισε το πρώτο τεύχος που σκίτσαρε με νουάρ στοιχεία. Μετά από αυτό το τεύχος έγινε ένας από τους κορυφαίους σκιτσογράφους της Marvel Comics και επίσης άρχισε να δημιουργεί νέες ιστορίες για το “Daredevil” συνεργαζόμενος με το Roger McKenzie, τον τότε σεναριογράφο της σειράς. Έχοντας διδαχθεί από το Neal Adams, ο Frank Miller καθόταν για ώρες και σχεδίαζε τις στέγες της Νέας Υόρκης. Απώτερος στόχος του ήταν να δώσει στοιχεία αυθεντικότητας στα σχέδια της σειράς, κάτι όχι και τόσο συνηθισμένο στα υπερηρωικά κόμιξ της εποχής. Η επιτυχία του Frank Miller στην εν λόγω σειρά ήταν τόσο μεγάλη που η εταιρεία άρχισε να εκδίδει τη σειρά μηνιαία, καθώς πριν το Frank Miller αποτελούσε διμηνιαίο τίτλο. Από το τεύχος 168 (Ιανουάριος 1981) και μετά ο Frank Miller ανέλαβε πλήρως τη σειρά ως σκιτσογράφος και ως σεναριογράφος πλέον, με τον Klaus Janson στη θέση του μελανωτή. Στο τεύχος 168 έκανε την πρώτη της εμφάνιση η ελληνικής καταγωγής μισθοφόρος νίντζα Elektra, η οποία παρά το γεγονός ότι ήταν πληρωμένη δολοφόνος αποτέλεσε το αντικείμενο πόθου του Daredevil. Με τη δημιουργία της Elektra η δουλειά του Frank Miller στη σειρά “Daredevil” άρχισε να χαρακτηρίζεται από σκοτεινότερα θέματα και ιστορίες. Η πορεία αυτή κλιμακώθηκε στο τεύχος 181 (Απρίλιος 1982) όπου ο δολοφόνος Bullseye σκότωσε την Elektra. Παρόλο που οι θάνατοι δευτερευόντων χαρακτήρων αποτελούν σύνηθες φαινόμενο στα κόμιξ, ο θάνατος ενός κύριου χαρακτήρα με στολή όπως η Elektra δεν ήταν καθόλου συνηθισμένος. Ο Frank Miller έκανε σαφές με τα τεύχη που ακολούθησαν ότι σκόπευε να αφήσει την Elektra στον κόσμο των νεκρών, καθώς οι νεκραναστάσεις υπερηρώων είναι πολύ συνηθισμένες στα κόμιξ. Παρόλα αυτά η Elektra επέστρεψε κατά τη διάρκεια της θητείας του ως σεναριογράφος. Το τεύχος 191 (Φεβρουάριος 1983) της σειράς ήταν το τελευταίο του Frank Miller. Κατά τη διάρκεια της θητείας του ο Frank Miller μεταμόρφωσε ένα δευτεροκλασάτο χαρακτήρα σε έναν από τους πιο δημοφιλείς της Marvel Comics.
Επιπλέον, το 1980 ο Frank Miller σκίτσαρε μία σύντομη χριστουγεννιάτικη ιστορία του “Batman” για λογαριασμό της DC Comics. Αυτή ήταν η πρώτη του συνάντηση με έναν χαρακτήρα, με τον οποίο το όνομά του θα συνδεόταν στενά, όπως ακριβώς και με τον “Daredevil”. Ο Frank Miller συνεργάστηκε ως σκιτσογράφος, αλλά και ως σεναριογράφος με το γνωστό σεναριογράφο Chris Claremont στη μίνι σειρά “Wolverine” (Σεπτέμβριος – Δεκέμβριος 1982). Ο Frank Miller χρησιμοποίησε αυτή τη σειρά για να εξερευνήσει και να διευρύνει περισσότερο το χαρακτήρα του Wolverine, ενώ παράλληλα πρόσθεσε στα σκίτσα του πολλά στοιχεία man

Συγγραφέας: Miller Frank
Εικονογράφος: Mazzucchelli David
Μεταφραστής: Βλάχος Χρήστος
Εκδότης: Anubis
Έτος έκδοσης: 2010
ISBN: 960-306-934-5
Σελίδες: 112
Σχήμα: 26χ17
Κατηγορίες: Κόμικς

Τιμή σε ιστοσελίδες: 10.28 €